PRINCIPIOS DE ACTUACIÓN:
|
- Principio de igualdade
- Principio de coordinación
- Anonimato na identidade das usuarias, salvo decisión en contrario das mesmas.
- Respecto á vontade das usuarias na busca das posibles solucións e alternativas ás consultas expostas.
- Atendendo á vocación de servizo publico do Centro de Información ás Mulleres, a gratuidade de todos os servizos que se houberan de prestar.
- O respecto ao principio de confidencialidade por parte do persoal do Centro de Información ás Mulleres, que garantirá a privacidade das comunicacións, salvo vontade en contra das usuarias.
- Principio de prestación gratuíta de todos os servizos, que se ofertarán atendendo á vocación de servizo público.
|
DESTINATARIAS:
|
O proxecto vai destinado a toda a poboación feminina en xeral, beneficiándose así de xeito indirecto ós demais sectores da poboación.
|
FUNCIÓNS:
|
O Centro de Información ás Mulleres de Outes, dentro do seu ámbito territorial, e na súa área de influencia, desenvolverá as funcións e prestará os servizos que a continuación se relacionan:
- Información e asesoramento xurídico.
- Atención psicolóxica.
- Información sobre os recursos dispoñibles.
- Difusión e sensibilización cidadá acerca da vixencia e aplicación do principio de igualdade entre mulleres e homes.
- Funcionamento coma canle de comunicación entre as usuarias e os distintos organismos que tiveran competencias en materia de muller.
- Información sobre cursos, estudos e xornadas en materia de igualdade de oportunidades e, en especial difundindo as actividades e servizos desenvolvidos polo Servizo Galego de Promoción da Igualdade do Home a de Muller.
- Realización de conferencias, encontros, xornadas, cursos sobre temas de especial incidencia na consecución do principio de igualdade.
- Atención específica a mulleres víctimas de violencia de xénero, informando sobre o acceso aos recursos existentes na Comunidade Autónoma a través da xestión urxente cos servizos policiais, sanitarios, psicolóxicos, xudiciais e sociais que fosen oportunos.
- Recepción de denuncias e queixas en materia de discriminación por razón de sexo no ámbito da publicidade e os medios de comunicación e traslado destas ao órgano competente.
- Fomento do asociacionismo e da participación das mulleres na sociedade civil.
- Calquera outra actividade que se adecúe ao obxectivo prioritario da consecución da igualdade.
- Cumprir o DECRETO 130/2016, do 15 de setembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para o recoñecemento e acreditación dos centros de información á muller de titularidade das entidades locais de Galicia, así como para a modificación e extinción do seu reconoñecemento.
|
ÁMBITO DE ACTUACIÓN:
|
Atenderanse as demandas e necesidades de todos os habitantes do Concello de Outes e concellos limítrofes que non conten con CIM, prestando especial atención ó colectivo feminino para achegarnos cada día máis á igualdade real.
|
PERSOAL DO CIM:
|
O centro de información á muller contará co seguinte persoal cualificado:
- Directora: titulación universitaria superior, preferentemente en humanidades ou en ciencias sociais. Deberá acreditar experiencia en temas de igualdade de oportunidades.
- Asesora xurídica: licenciada en dereito.
- Psicóloga: licenciada en psicoloxía.
O asesoramento xurídico ou a atención psicolóxica serán compatibles coas funcións de dirección.
|
FUNCIÓNS DO PERSOAL DO CIM:
|
As funcións deberán axustarse ao preceptuado no artigo 5º do capítulo primeiro do Decreto 130/2016. De conformidade co establecido no artigo 2 do mesmo, as función relativas á violencia de xénero, e á atención a mulleres en situación de vulnerabilidade terán carácter prioritario na actividade do CIM.
Directora:
- organización, control e xestión do Centro de Información ás Mulleres. Para tal efecto velará polo cumprimento dos dereitos das usuarias.
- Atención individualizada ás usuarias mediante o asesoramento persoal, telefónico ou por escrito.
- Coordinación da atención específica a mulleres víctimas de violencia de xénero, poñendo á súa disposición os recursos existentes na Comunidade Autónoma a través da xestión urxente dos servizos policiais, sanitarios, xudiciais e sociais que fosen oportunos.
- Información sobre os recursos dispoñibles no noso ámbito territorial.
- Organización, xestión e seguimento de conferencias, encontros, xornadas, exposicións ou cursos de especial incidencia na consecución do principio de igualdade.
- Información sobre cursos, estudos, xornadas que se programen no noso ámbito territorial, así como as actividades e servizos desenvolvidos polo Servizo Galego de Promoción de Igualdade do Home e da Muller.
- Divulgación e sensibilización da problemática das mulleres impartindo charlas, conferencias, participando en medios de comunicación, etc.
- Organización de exposicións e xestión de programas.
- Fomento da participación cidadá e do asociacionismo das mulleres.
- Recepción, canalización e tramitación de denuncias en materia de discriminación por razón de sexo no ámbito da publicidade e os medios de comunicación.
- Coordinación do centro de documentación.
- Coordinación con outros servizos pertencentes a outras institucións públicas ou privadas.
- Elaboración e supervisión de memorias e informes.
- Elaboración, seguimento e avaliación do Plan de Igualdade do Concello de Outes.
- Promoción da formación continua en materia de igualdade do persoal dependente do Centro de Información ás Mulleres de Outes.
- Realización de calquera outra actividade que favoreza a consecución do principio de igualdade.
Asesora xurídica:
- Información e asesoramento xurídico.
- Participación nas actividades do Centro de Información de Outes.
- Colaboración na elaboración de memorias e documentos.
Psicóloga:
- Atención psicolóxica.
- Realización de valoracións e orientacións psicolóxicas.
- Intervención individual.
- Realización de informes psicolóxicos naqueles supostos nos que foran solicitados por organismos públicos.
- Realización de prácticas de grupo e talleres de autoestima.
- Participación nas actividades do Centro de Información de Outes.
- Colaboración na elaboración de memorias e documentos.
|